פרחי באך

פרחי באך

כמדומני שזה לא הרשומה הראשונה וודאי שלא האחרונה, בסדרת רשומות הספאם עם הכותרת הזו, איתם אנו הולכים לפוצץ את הרשת המקוונת, עד שיראו ויכירו בנו, ובתוך כך יקדמונו ויהפכו אותנו למוכרים ומקודמים, מהראשונים העומדים בראש רשימת התוצאות החיפוש המקוון.

כיום יש מחיר אחיד לכל סוגי הפרחים והתמציות השונות. בהסתמך על המונח החכם שאומר: תוצר ישראלי נמכר במחיר זול יותר. יש לנו המון מה לעבוד, מכיוון שיש לנו תעשיה גדולה וכידוע שעלות היצור שלנו, זולה פי כמה מהיבואנים הישראלים, ובדיוק בגלל זה המחירים שלנו נושקים לרצפה.

ערכת פרחי באך מכילה עד שלושים ושמונה תמציות במגוון צבעים, ולמגוון בעיות חולי שונות, כגון: פחד, אימה, תבוסתנות, גאווה, רגישות והתרגשות יתר, רפיסות, חוסר טקט, ביטחון עצמי, הענשה סלקטיבית, נחיתות, רגשי אשם, פחדים, דמיונות, ראוותנות, הזיות, אי חברותי, חלש אופי, בריונות מילולית, התלהמות ועוד.

לא ניתן לטפל באמצעות הפרח או דיאטת HCG מבלי ללמוד להכיר ולדעת, היטב את הנושאים על בוריים. כי אחרת יצא מהטיפול קשקוש בגרוש שאינו מוסיף כבוד למטפל וודאי שלא למטופל עצמו. שישאר זועם על כי כספו נלקח ממנו בעורמה, על כלום תמורה שהיא וחבל להסתבך בחוק ולהיגרר בבתי המשפט בשביל זה.

פרחי באך
______________________________________________________________________
כדאי מאד לקרוא בחוברת המצורפת לערכות. יש שם מידע מעניין על כל פרח.