38 תמציות פרחי באך בערכה יוקרתית מעץ משובח

ערכת פרחי באך

יש המון חכמים, יותר נכון חכמולוגים, שחושבים ומדמיינים שהם מסוגלים ומבינים איך פועלים הפרחים. אולם לכל הסובבים אותם ברור שאין להם אף לא שמץ של מושג בתחום. בקושי הם יודעים להגות את שמות שלושים ושמונה סוגי התמציות כדבעי, וכן את סכום התשלום אותו אמורים לשלם הקליינטורה הרחבה שלהם.

לכן במידה ואתם רוצים, חפצים, מוכנים, צריכים ומעוניינים להשתמש עם הערכה הזו, אנו ממליצים לכם שלא להיגרר אחרי לשונם החלקלקה ושפת השכנוע של אותם ליצנים קטנים, אלא לחפש ולקנות אך ורק אצל אנשים מומחים, כנים ובמיוחד אמיתיים, חסרי כל מניעים פסולים ונגיעות אישיות כזו או אחרת. בטלנים שדואגים לעצמם, לכיסאם ולארנקיהם נטו. (ישנה עוד דוגמא עלי פטל - עוד נרחיב עליה בעתיד)

כלל נוסף שימו לב שתמציות הפרחים של פרחי באך מחיר יוצרו ונתמלאו בבית החרושת המתקדם במזרח התיכון טבעון ביוטק בע"מ. שבו כל העובדים והפועלים יהודים ויראי שמים, מקפידים על קלה כבחמורה, שובתים בשביעי ושומרים תורה ומצוות כדת וכדין.

לא רק בקבוקונים ניתן למנות בשלל גווני תוצרת המפעל, אלא גם צמח ג'ימנמה קמבו, ספרי דיאטת HCG ד"ר סימונס, סלמונים, תה ירוק פסיליום גואר גאם, דיאטת קונג'אק מסטיק תימני אבץ כרומיום פיקולינאט. צמחי מרפא טיפול עלי פטל מומיו ספירולינה קלציום אלוורה. סידן גדילן כלורלה רימון סירפד אצה כחולה ירוקה ויטמינים.

ערכת פרחי באך