פרחי באך לדיאטה

פרחי באך לדיאטה

הלילה ישבנו יחד והחלטנו לאתגר את אלפי הקוראים הנחמדים והחמודים, במשהו אתגרי כיף ערכי ומעניין ביותר, כיצד אנו משתמשים באמצעות תמצית פרח תקנית אחת, לצורך דיאטה פשוטה וסבירה שאינה גוזלת די הרבה זמן, בפעולה סבירה לצמצום התיאבון בתת מודע.

הפרח הסגולי מסייע בהצרת היקפים והורדת התאבון הגובר לחיטה, למזון ולסוכרים ומתוקים, יצוין שמכאן נובעת הצורך לתוספת ויטמינים עוצמתית, בכדי לשמור על איזון מרבי ומקסימלי של כל סוגי הויטמינים הנחוצים לשמירת בריאות האדם.

פרחים אלו נמכרים במחירים המגיעים לכדי מחצית מהסכום אותו הלקוחות משלמים, וישנם מקרים שאף הרבה יותר מעבר לכך, והדבר מצריך תיקון מידי הרמטי, שלא לדבר על דיאטת סימונס, שם התרסיס עצמו נמכר במחירים מרקיעי שחקים, ובמידה ונוסיף לזה את בקבוקי תמציות הפרחים של ד"ר באך, בהחלט המצב לא יהיה נעים, ומכלל הן אתה שומע לאו.

השימוש עם פרחי באך לדיאטה עובדים על תדר אנרגטי בלבד, שמשדרים למוח בעזרת התדרים האמורים וגורמים למטופל השמן להרגיש נינוח, שליו, רגוע ושבע. התדר מוציא את הפחדים והתאבון בעזרת חושים עדינים ודקים שפועלים על המוח באטיות ודייקנות מפליאה ומדהימה. ממחישים לאדם תחושת שובע מתמשכת שאי אפשר להסביר ולתאר יותר מדי ומעבר לכך.

פרחי באך לדיאטה
____________________________________________________________________
ירידה במשקל, חיטוב הבטן עיסוי שוודי הרזיה רעב, פעילות גופנית משקל יתר עודף.