מחיר של ערכת פרחי באך מקורית ומהודרת

ערכת פרחי באך מחיר

מה אומר ומה אדבר, כל פעולותיי לקידום הפורטל הזה עלו בתוהו והעלו חרס. גוגל מתעלם בשיטתיות, בעקביות ובאובססיביות קבועה מכל הנכתב כאן. כמה שניסיתי לכתוב, לקשר, להוציא קישורים, לשנות כותרת לאתר, להוסיף תוכן איכותי מוגה ומבוקר, כלום כלא היה.

כמויות של זמן יקר מאד שרפתי לי על בלוג פרחי באך מחיר הזה, דבר לא עזר, מאום לא זז. ניסיתי להרפות, שכחתי מהבלוג למשך תקופת הקפאה ארוכה וגם ניסיון אחרון ונואש זה העלה בחכתו המון קש.

לכן בהתאם לזאת ובהתחשב בנתונים הקודרים, והיותר מעצבנים שהיו לי אי פעם בחיי, לא נותרה לי שום ברירה, אלא כי אם, להעתיק את המיקום ולפתוח דף חדש במקום אחד. כפי שאמרו חכמנו זיכרונם לברכה, משנה מקום ומשנה מזל. לעת עתה בחרנו לעבור לשרתי 022 ואנו ממתינים לראות את התוצאות הראשוניות, המדגמים והנתונים סטטיסטיים שלו.

בנוסף להתעסקות שלנו עם שיווק וייצור ויטמינים, חזרנו למכור צמחים שונים, ג'ימנמה סירפד פרנטל מולטי ויטמין לנשים. כלורלה אצה ירוקה אשווגנדה עלי פטל סרפד. תה ירוק חילבה תרסיס דיאטת HCG דיאטה קונג'אק שובע מחיר, עלי זית קלציום סידן עוזרר מסטיק תימני סטיוויה סלמונים, ביו מילק אספסת ניו הייר מומיו וכדומה.

כן גם נשתדל לייעץ עצות הוגנות ולאפשר לכל אחד ואחת לדעת ולהבין פרחי באך איך זה עובד, מה בעצם גורם לתמציות ולפרחים להוריד את הפחדים ואת הלחצים. כאמור נכתוב על הכל בכל באתר החדש שלנו. אתם מוזמנים להכנס לשם בעתיד ולגלוש להנאתכם.


צמחי באך